Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? We helpen u graag verder. Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze werkwijze en praktische zaken. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op, we denken met u mee.

Hebben jullie ook een spoeddienst buiten openingstijden?

Voor spoedgevallen kunt u ons tijdens openingstijden bellen op ons gewone telefoonnummer: 0299-648 000.

Buiten onze openingstijden kunt u bellen met 0900-3437362.

Vanaf 21:00 uur tot 08:00 uur wordt u doorverbonden met de Spoedkliniek voor Dieren in Amsterdam, zij zijn ook rechtstreeks bereikbaar via 020-7400600.

Kan ik zonder afspraak langskomen?

Nee, wij werken uitsluitend op afspraak. Zo kunnen we voldoende tijd en aandacht besteden aan elk dier. U kunt eenvoudig online of telefonisch een afspraak maken.

Kan ik mijn dier bij jullie laten chippen?

Ja dat kan!

Kan ik de chronische medicatie van mijn dier aan de balie halen?

Het is mogelijk de chronische medicatie van uw dier te komen halen bij de balie als uw dier minder dan 1 jaar geleden in deze praktijk werd onderzocht.
Let wel op om het van tevoren met de medewerkers telefonisch te bespreken zodat we het klaar voor u kunnen legen of bestellen indien nodig!